loading...
فان جوک
محمد بازدید : 22 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

آقا ملت دارن مثه...نگام میکنن هیچ خری نمیاد نمیگه چمه من...

بعد گشت زدن کل شهر رسیدم خونه تازه فهمیدم بافتمو برعکس پوشیدم...

ای تف به مرامتون ملت که مارو خوار و ذلیل کردین...

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

از بس به مشتری های مغازه در جواب مرسی گفتناشون گفتم بسلامت

چند وقت پیش رفتم داروخونه پولو که دادم متصدیش گف مرسی منم گفتم به سلامت!!!!

یهووو کله داروخونه که هیچ چندتا مغازه و بقالی و خونه کناری یجا رفتن رو هوا!!!!

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

 

اللان داشتیم به یه امریکایی چت می کردیم

وسطش انگیلیسیمون ته کشید

گفتیم To Rohe Ammat

گفت یعنی چی؟

گفتم یعنی Love You

گفت: So Too Rohe Ammat To

بیچاره عمه مان!!!

همیشه چوب ندونم کاری مارو می خوره!!!

 

--------------------------------------------------------------------------

 

امروز رفته بودم کنکور تجربی بدم کسی رو 

نمیشناختم

خواستم با دختر کناریم سر صحبتو باز کنم به دختره

گفتم:رشتت چیه؟!!!

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

اولین بار که تو عمرم تقلب کردم:

سال اول ابتدایی امتحان ریاضی:

پیس پیس( خطاب به جلوییم)

گردی عدد 9 سمته راتشه یا چپ؟

چپ!!!

من:چپ کدوم طرفه؟!!!

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

توی تاکسی نشسته بودیم خانوم کناری گفت:

اقا هر جا ممنون باشید پیاده می شم!!!

ملت قاطی کردن بخدا...!!                                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

ظرف میوه رو گرفتم جلو مهمون دستپاچه شدم گفتم:

بفرمایید دهنتونو سرویس کنید.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

2روز پیش رفتیم مجلس ختم بابای یکی از بچه ها اومدنی

 میخواستیم به مادر دوستم بگم غم اخرتون باشه... 

برگشتم گفتم: بار اخرتون باشه!

--------------------------------------------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 111